wtorek, 16 czerwca 2015

Jestem Zły

Chciałabym dzisiaj opowiedzieć o pewnym filmie dokumentalnym, który właśnie skończyłam oglądać. Tytuł filmu to "Jestem Zły". Film pochodzi z roku 2000 i jest dostępny do obejrzenia na youtubie- link "Jestem Zły".

Film wywarł na mnie duże wrażenie, obejrzałam go od początku do ostatniej jego sekundy.
Opowiada o dzieciach mieszkających na Pradze. Co ważne, nie jest to zwykły film. Został nakręcony przez te dzieci samodzielnie za pomocą kamery, którą dostały w tym celu od reżysera, Grzegorza Packa. Poinstruował je on, w jaki sposób się kręci i zostawił im kamerę na pewien czas.

Dzieci kręciły swoje życie codzienne oraz otoczenie, w jakim przebywają. Powstał swego rodzaju vlog, ale o wiele ciekawszy, mający rzeczywiście jakąś wartość, aniżeli te wszystkie vlogi, których teraz pełno na youtubie.

Nie chcę zdradzać Wam szczegółów, toteż pozostawię ten temat otwarty. Żałuję, że dopiero teraz znalazłam ten film. Nie zrozumcie mnie źle, ale wg mnie jest cudowny. Wyrazy podziwu dla reżysera, za pomysł, za realizację.

Zachęcam do obejrzenia i ewentualnie skomentowania.
Pozdrawiam

1 komentarz:



  1. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:


    Wirtualne Biuro w Katowicach

    OdpowiedzUsuń