wtorek, 16 czerwca 2015

Najpiękniejsza reklama, jaką widziałam






Najpiękniejszą reklamę zobaczyłam kilka lat temu w kinie przed którymś z filmów.
Wbiła mnie w fotel, nie powiem że nie. Zapadła mi bardzo głęboko w serce i w pamięć. Odpowiednie połączenie głosu, tekstu, obrazów. Po prostu nie mogło być inaczej..

Reklamą tą jest Levi's Go Forth.

Może otworzycie ten link i nie zrobi ona na Was większego wrażenia. Może pomyślicie sobie "co ona w tym widzi". Może, może, może...

A może nie.

Może akurat do Was trafi. Może znajdujecie się w tym momencie życia, w którym Wam pomoże, wzbudzi w Was nadzieję, wiarę, iskrę szczęścia.

Ja trafiłam na tę reklamę w odpowiednim momencie, potrzebowałam tego.

Piękny jest tekst Charles`a Bukowskiego i piękny jest głos lektora. 




Zamierzam czytać w wakacje Charles`a. Zainteresowały mnie jego twory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz